reklama

Logická hádanka

Do nášho mesta zavítali take mladé navoňané cicky. Ani som sa nečudoval, že si ma odchytili. Myslím, že neexistuje nejaký potulný predavač, anketár či bezdomovec, ktorý ma ešte neoslovil....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (53)

Vravím im: "Kočky, o 5 minút mám stretko, ale ak mi chcete niečo predať, nemám ani tých 5."

Nie, nepredávajú, robia anketu. Nuž, keď anketa, tak hor sa do toho, keď budem vedieť, odpoviem. Za dve minúty som mal v rukách voňavku, vraj, konkurenciu Huga Bossa a nejakých iných 4 divných značiek, ktoré som si nezapamätal. O Hugovi viem, Huga poznám, videl som od neho v reklame trenky, myslel som si, a až doma som zistil, že to v skutočnosti neboli Hugove, ale nejakého malého Kelvina....

Heh, tú voňavku už.....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nedopovedal som. Prerušila ma. Tá voňavka stojí normálne 160 eur, ale keď poviem dve dominanty Paríža, môžem ju mať za 80..... Veľký čínsky múr a Cheopsova pyramída, vravím...

Čakal som, že povie, bohužiaľ, bohužiaľ, bohužiaľ... nepovedala. V hlavičke prelistovala manuál a preradila ma zo skupiny " tí, čo vedia " do skupiny " sympatickí " a keďže mala na ten deň možnosť 10 najsympatickejším dať ešte lepšiu zľavu, ponúkla mi voňavku za 40...

Potešilo ma, že sa jej páčim. V ten deň ráno som prišiel upachtený do práce, zložil som z hlavy cyklistickú prilbu, kukol do zrkadla a takto som si riekol.

"Pár osamotených vláskov trčiacich z plešiny, šedivé 4-dňové strnisko, mimické mačacie vrásky okolo očí vytvorené od smiechu, úsmevov a bezstarostnosti zmenené za vrásky staroby a starostí. Fúúúj, ty vyzeráš hnusne."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A zrazu ma osloví šťavnatá 25ka (kde sú tie časy keď boli šťavnaté 14ky) a povie že som jej sympatický. Deň sa mi zrazu zdal krajší i keď ma trošku hlodali pochyby či to náhodou nebola len taká nejaká obchodnícka finta. Obavy som zahnal a úprimne povedal, že je to príšerne drahé a zhruba pred mesiacom som jej kolegyňu sklepal na omnoho nižšiu cenu. Odula sa na mňa, že čo som jej to nepovedal skôr a či nemá teraz niekto z rodiny sviatok, že ako darček mi dá za 20. Nepochopila alebo nechcela.

Nastal čas smutného lúčenia, keď sa prevdepodobne dostala na ďalšiu stranu manuálu a vyhlásila, že teda ako stálemu zákaznikovi mi môže dať aj za 10.... Dovi dopo....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A teraz tá hádanka sľúbená v nadpise.

  • voňavka stojí normálne 160 eur

  • v akcii na rozbehnutie predaja, po zodpovedaní kvízu o Paríži 80

  • sprostí, ale "sympatickí" ju môžu mať za 40

  • ako darček stojí 20

  • stály zákazník ju dostane za 10.

Koľko stojí v skutočnosti značková voňavka?

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  246
  •  | 
  • Páči sa:  2 218x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu