reklama

Messi, Švandrlík

Futbal pozerám málokedy. Jednak preto, že máme iba jeden televízor (podľa mňa aj to je už moc) a poväčšine sa tam objavuje tá neustále napaprčená Turkyňa, preto, že nie som extra fans a že bol futbal zistím až na druhý deň, a aj preto, že keď si ho predsa len pustím cez net, tak viac nejde ako ide. Barcelonu som si v stredu nenechal ujsť. Stálo to za to, Messi mal na mňa taký vplyv ako Švandrlík, ale to som zistil až na konci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Miloslav Švandrlík

Kedysi som videl jeden film. Teda viac nevidel, ako videl. Vlastne pravda je taká, že som videl iba asi 10 minút a povedal som si, že taký hnus som dávno nevidel. Samý vojak a samé hrešenie a nadávky. Ten film sa volal Černí baróni. Telku som zhasol a vzal som si knihu. Niekedy v tom čase som objavil Švandrlíka a jeho humor. Taký nejaký iný. Nikoho neurážal, nezosmiešňoval. Švandrlík používal vo svojich knihách také slová, zvraty a vetné konštrukcie, ktoré som nevidel u žiadneho autora. Tento jeho svojský štýl ma vedel pobaviť vždy a všade. Ako som sa neskôr dozvedel od kamoša, tí, čo ma nepoznali, mysleli, že som ľahko švihnutý. Sedával som v autobuse vzadu, s hlavou sklonenou a prisprostasto som sa usmieval. A čítal Švandrlíka. A aj Čiernych barónov. Super kniha. Super film :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Lionel Messi

Na futbalovom ihrisku sa odohrávajú rôzne veci. Všetci sa snažia o to, aby to bola dráma, niekedy sa stane, že z toho vznikne komédia a v závislosti od ligy to býva aj tragédia. Keď už sa na ihrisku odohráva komédia a zároveň tragédia, vznikne Corgoň liga, ale to je už o niečom inom, takže späť k veci.

Keby ma po zápase Barcelona vs. Plzeň videli tí, čo ma nepoznajú, asi by si mysleli, že som ľahko švihnutý. Sedel som na gauči a usmieval som sa ešte dlho po zápase. Ten malý krpáň bol neskutočný. Neustále sledoval loptu, odrážal sa tam od súperových obrancov ako od gumenej steny, ťahal na bránu a strieľal z každej pozície. A skúšal to, i keď to nešlo a stále prepletal tými malinkatými nožičkami. Hral tak nejako inak.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Miloslav Švandrlík a Lionel Messi

Obaja sú majstri svojho remesla. (I keď Švandrlík, bohužiaľ, už nenapíše nič). Obaja majú svojský štýl a v tom, čo robia, sú fantastickí. Svoje pracovné nástroje ovládajú dokonale. Vedia zaujať, vedia zabaviť a vedia vtiahnuť do deja, do hry.

Nepotrebujem sa za každú cenu rehotať, mne stačí ten prisprostastý úsmev. Hlavne, aby trval dlho. Tí dvaja, vedia ako na mňa. :-)

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  246
  •  | 
  • Páči sa:  2 218x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu