reklama

Aj t AXA dá

Vnímavejší podľa nadpisu pochopili, že reč bude o AXA, pre tých, ktorí nepochopili, reč bude o AXA. O spoločnosi, ktorá má na svojej webovej stránke uvedené heslo, že "viac ako štandard". Ak to platí aj pri jej ochote smerom k zákazníkovi, tak sú úbožiaci všetci tí, ktorí majú zmluvy v spoločnostiach ponúkajúcich len ten štandard. To musí byť hotová tragédia. O platnosti tohto hesla som sa mal možnosť presvedčiť... Platí či neplatí?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

V AXA mám 3 zmluvy. V dvoch mi adresu zaktualizovali po telefonickom nahlásení. V tretej ani za svet. Pri prvom telefonáte mi povedali, že musím napísať žiadosť a poslať poštou. Nechal som to odležať a napísal im e-mailom žiadosť. Žiadna odpoveď. Ďalšia žiadosť o zmenu bola cez ich kontaktný formulár. Žiadna odpoveď. Ďalší e-mail s dôraznou žiadosťou o zmenu a s vyhrážkou, že odstúpim od zmluvy...

Prečo to ide telefonicky pri dvoch zmluvách a nie už pri tretej? Prečo to nedokážu zmeniť naraz vo všetkých, keď majú moje rodné číslo? Je pravda, že vo veľkom IQ teste národa otázky z logiky nepatrili medzi moje silné stránky, ale vidieť pri jednom rodnom čísle 3 poštové adresy, to by mi asi divné bolo. Im to sprosté nie je ani po mojom upozornení a vôbec ich netrápi, že mi šeky posielajú na adresu, na ktorej už 3 roky nebývam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie som počítačový expert, ale je naozaj dnes taký problém použiť rodné číslo ako jedinečný identifikátor a vytvoriť program, alebo naprogramovať aplikáciu ktorá by pri nejakej zmene údajov na základe rodného čísla prehľadala databázu, našla ďalšie zmluvy pod tým číslom a už keď nie rovno tento údaj zmenila, aspoň by upozornila na zmenu? Fakt je to taký problém. Nechcú to? Nevedia to? Nenapadlo im to ešte? Alebo sú len neschopní, lakomí dať si niečo také naprogramovať. Alebo je im len jednoduchšie zamestnať osobu, ktorá má za úlohu preposielať vyjadrenia v štýle "pošlite žiadosť poštou" miesto toho aby to rovno vybavila keďže, ako mi sama napísala, porovnala zmluvy, vidí to a vie o tom? Alebo to fakt nejde?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak som sa jej poďakoval za odpoveď a poprosil som ju, aby mi napísala, pri akých podmienkach môžem zrušiť zmluvu, pretože mne sa veru v roku Pána 2011 kvôli ich bordelu na poštu nechce. (Naivita moja nekonečná, keď som si myslel, že nimi trošku pohnem, keď sa pohrozím výpoveďou.) Nesklamala a napísala. Teraz by som mal byť rád, že mi ako zákazníkovi vyhovela a poslala mi inštrukcie nielen na zrušenie tej zmluvy, o ktorej sme sa bavili, ale rovno na všetky. V skutočnosti nie som rád, priam som tak trochu nasraný, lebo keby som sa ja takto správal k zákazníkovi, s ktorým nemám uzavretú pre neho dlhodobú a nevýhodnú zmluvu, tak toho zákazníka už nemám. 30 rokov je však 30 rokov a AXA to vie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Týmto ďakujem Jane Borutovej, operátorke Zákazníckeho servisu AXA linky za promptné kvalifikované odpovede...!!! Mimochodom, tá zmluva sa dá zrušiť zasa len poštou. (Aké to prekvapenie...) Ale to ste si už iste domysleli.

A týmto ešte upozorňujem všetkých vodičov, ktorí majú v AXA povinné zmluvné poistenie a majú v tom aj asistenčné služby, dobre si skontrolujte podmienky použitia. Lebo ak náhodou dostanete na tej pýche slovenského stavebníctva 3-prúdovej diaľnici medzi Trnavou a Bratislavou defekt a budete tú asistenciu potrebovať, pokojne sa vám môže stať, že nejaká ťapa vám v telefóne oznámi, že musíte žiadosť poslať poštou. No a na dialnici sa dosť blbo píšu listy, nehovoriac o hľadaní pošty....

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  246
  •  | 
  • Páči sa:  2 218x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu