reklama

Korčuliar

Stál som tam na brehu a pozoroval som toho potenciálneho utopenca skoro až so zatajeným dychom. Do stredu priehrady sa približoval opatrnými pohybmi. Asi si tak trošku uvedomoval, že toto sa nemusí dobre skončiť. A mne zrazu prišlo ľúto...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ani nie tak toho úbohého korčuliara, ako skôr samého seba. Vydesila ma predstava, že za ním budem musieť do tej ľadovej skočiť. Od ľadového medveďa mám ďaleko. Síce pravidelne otužujem, raz za tri mesiace si dávam striedavú horúcu a letnú sprchu a raz za pol roka saunu, ale pred polozamrznutou priehradou mám ešte zatiaľ rešpekt. Možno o rok už budeme rovnocenní partneri. Teraz však nie.

stred
stred 

Poznám sám seba, snažil by som sa mu pomôcť, ale pravdepodobne sa nepoznám dosť dobre, lebo nech som sa akokoľvek snažil, nevedel som si predstaviť, po akú hranicu by som pri tej pomoci dokázal ísť. Život je niekedy pes, ale ja mám psy rád. Tak som ho chvíľu pozoroval a úplne sebecky som si povedal, že keď sa má utopiť, tak ja pri tom fakt nemusím byť. Vzal som bicykel a zamieril k bezpečnejším vodám...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
potok
potok 

Keď som sa vracal späť, stále žil a už bol pri brehu. Na druhej strane sa korčuľovali deti, strážili ich rodičia, okolo behali psy. Korčuľovali sa pozdĺž brehu a išlo im to dobre. Vôbec sa mi nezdalo, že by kvalita korčuľovania tých, čo jazdili pri brehu, bola horšia ako toho, čo sa vydal na skusy do stredu priehrady. Možno bola pre neho priehrada príliš dlhá. Alebo nemá rád psy...

breh
breh 
Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  249
  •  | 
  • Páči sa:  2 379x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu