reklama

Predsa_vzatie

Doktorka povedala, že pri mojej životospráve zomriem. Ono je to v zásade jedno, keďže tak či tak  mi nič iné nezostáva. Akurát, že pri mojej životospráve mám väčšiu šancu. Pochopil som to tak, že by to malo prísť skôr ako neskôr. Inak som si tú šancu vysvetliť nedokázal. Ten problém je tu dávno...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Spočíva v mojej slabosti pre údené, slaninu a klobásky. Pred desiatimi rokmi, keď mi tieto potraviny kvôli zvýšenému cholesterolu zakázala prvýkrát, vybral som sa na týždňovú lyžovačku a zrazu som mal výsledky ako batoľa. Zdravé batoľa.

Odvtedy sa mnohé zmenilo, hlavne to, že som lyžovať prestal. Údené, slaninku a klobásky konzumujem ďalej. Najradšej ich mám dobre zaúdené a opekané. Doktorka povedala, že pri takejto životospráve zomriem a nepomôže mi ani tá týždňová lyžovačka. Hypotetická, samozrejme...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Predstavte si takú 20 cm klobásku. Dievčatá a ženy sa prestanú usmievať a predstavujú si ďalej. Najemno mleté mäsko, cesnak, voňavé koreniny. To všetko pomiešané, natlačené v chutnom črievku, voňavo zaúdené. Tak presne takúto klobásku som našiel včera v chladničke. Viem, že by som nemal, že mi to ukrajuje zo života, no neodolal som.

Ja som si ju predsa vzal.

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  246
  •  | 
  • Páči sa:  2 218x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu