reklama

Právomoci...

Markíze zasa zlyhalo zariadenie. Všetko sa to udialo len včera, keď sa pýtali Fica, či by chcel zmeniť právomoci prezidenta a on teda povedal, že nie, lebo že prezident má právomocí až-až, a že by si s nimi pohodlne vystačil, ale... No jasné, to by nebol Róbert, keby to "ale" všade nestrkal...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ficove "ale" spočívalo v tom, že prezidentské právomoci mu síce stačia, ale on ako skúsený politik má priateľov všade, hlavne však v Južnej Amerike, na Ukrajine, v Rusku a KĽDR. Tyká si aj s predstaviteľmi iných štátov, a tak je samozrejmé a v podstate aj normálne, že keby bol on prezident, pri svojich cestách po zahraničí by s láskavým dovolením bez problémov mohol prevziať agendu premiéra. Pri cestách na Kubu a do ďalších spriatelených krajín by poprípade mohol využiť aj svoje skúsenosti s jazýčkovými, ktoré si zdokonaľuje pri stykoch s Harabinom...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V tejto chvíli sa reportáž na Markíze skončila, hoci Fico pokračoval ďalej a pôvodne to bolo aj natočené.

Pokračovanie Ficovej úvahy znelo takto:
"Ako už všetci dobre viete, mám krst, prijímanie, birmovanie, manželstvo a keby mi to opozícia neprekazila, tak aj pomazanie chorých. Tykám si a poznám sa s viacerými svätými, napríklad včera som sedel s Cyrilom a so Štefanom mám dohodnuté stretnutie na budúci týždeň. Keby Boh chcel, bez problémov by som prevzal aj jeho právomoci. Žiadosť som mu poslal už dávno, ale ešte neodpovedal. Verte mi však, že keby súhlasil, ten malý fúzkatý by po odchode z toho konšpiračného bytu rozhodne nevyviazol len s rozbitou hlavou. Tak mu však treba, mali tam piť Coca Colu a nič by sa mu nestalo...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No, aby ste vedeli, to ešte nie je všetko. Nedávno som nadobudol dojem, že môj intelekt presahuje hranice tejto planéty a siaha až za hranice tejto Galaxie. Preto som sa vlastnou hlavou rozhodol, že navštívim aj môjho dávneho kamaráta s troška netradičným menom. Dúfam, že sa mi Veľký Tresk poteší a že aj on bude súhlasiť s tým, aby som pri rokovaniach zastupoval aj jeho.

Zrazu sa však stalo niečo nečakané, čo všetkých mimoriadne prekvapilo. Nad Ficovou hlavou sa zablýskalo, v nahrávacom zariadení silno zarachotilo, Ďurianová a Puškárová si zašpinili nohavičky. Keď pominul prvý šok, zistilo sa, že rozhovor je zaznamenaný len sčasti a tá najdôležitejšia časť chýbala. Markíza nespresnila, či za to môže Fico, Boh, Veľký Tresk, nohavičky jednej z dám alebo len chyba techniky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V každom prípade je to tak dobre. Keby sa tento rozhovor dostal do televízie kompletný, problém by nemalo len Slovensko, ale celý vesmír...

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  246
  •  | 
  • Páči sa:  2 218x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu