reklama

Dedo komunista, známy scientológ

Je to hotové nešťastie mať takého rodiného príslušníka a takého charakterovo nedobrého človeka za známeho a ešte aj kandidovať za prezidenta. Hlavne pre protikandidátov. Protikandidáti a aj médiá už musia byť pekné zúfalé, že na Kisku nedokážú vyhrabať nič okrem takýchto TA3 prezentovaných sračiek. Pre mňa je to, naopak, signál, že s Kiskom máme niečo spoločné. Myslíte, že by som mohol v budúcnosti kandidovať za prezidenta aj ja?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Priznávam sa pred celým svetom, že aj môj dedo bol komunista. Zúčastňoval sa na prvomájových sprievodoch a prevolával budovateľské heslá. Dokonca bol schopný odtrhnúť si od úst korunu ročne, len aby si mohol kúpiť známku a nalepiť si ju do svojej členskej knižky.

Dokonca, mám známu scientologičku. Zoznámil som sa s ňou tuším v roku 1999 na Korzike. Strávil som s ňou pekných 10 dní, počas ktorých sme popri turistike, opaľovaní sa, kúpaní sa v mori, hraní volejbalu a pití červeného vína viedli krátke rozhovory o filozofii a náboženstve. Ja som mal vtedy prečítaných veľa kníh o budhizme a ona mi rozprávala o scientológii. V podstate sme si dosť rozumeli, lebo Hubbard, zakladateľ scientológie, pobudol istý čas aj u budhistckých mníchov a ak sa nemýlim, trošku sa nimi aj inšpiroval.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sľúbila mi požičať Dianetiku, ktorú vyhlásila za bibliu scientológie, ale s vďakou som odmietol, lebo...

  • som ešte nestihol prečítať ani obyčajnú Bibliu,

  • sa mi tá kniha zdala hrubá a ťažká,

  • bola hrubá a ťažká,

  • sa mi nechcelo trepať takú hrubú a ťažkú knihu z Košíc do Trenčína.

Možno to bola chyba, lebo cesta vlakom z Košíc do Trenčína bola v tých časoch pomerne dlhotrvajúca a Dianetika by mi určite tú cestu spríjemnila. Napriek tomu, že z pôžičky knihy nebol nič, videl som prvý a zatiaľ poslednýkrát Košice. Dóm svätej Alžbety, hrajúcu fontánu, zobrala ma na vyhliadkovu vežu do Kavečian a na bobovú dráhu. Boli sme si zaplávať v plavárni, zahrať tenis a na turistike na Jahodnej. Urobila mi puding s hrudkami a vzala ma do krčmy na námestí. Už neviem, ako sa tá krčma volala, ale bola pod zemou a mala steny obložené kameňom. Dnes by sa asi volala Irish pub alebo tak nejako podobne cudzokrajne...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Napriek tomu, že ma povodila po celých Košiciach, knihu mi nevydala. Jednak mi nespomínala, že by mali nejaké vydavateľstvo, ale, a to hlavne, žiadnu knihu som nemal napísanú. Keby som však mal a ona by mi ponúkla pomoc, tak ako ponúkli vydanie knihy Kiskovi, rozhodne by som neváhal, súhlasil by som a bolo by mi jedno, že vyšla vo vydavateľstve, ktoré vlastnia scientológovia, pretože i tunajší prominentný bloger Samo M. sa svojho času vyjadril, že nájsť vydavateľstvo, ktoré by vám knihu vydalo, je problém...

OK, toľko o mne ako o budúcom prezidentskom kandidátovi, vráťme sa však krátko ku Kiskovi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak má Kisku ako kandidáta na prezidenta diskvalifikovať len to, že má deda komunistu a pozná sa so scientologistami, tak potom musí automaticky Hrušovského diskvalifikovať podpora kresťanov a Fica podpora kresťanov a komunistov spoločne, keďže ani komunisti a (čo je v prípade katolíckej cirkvi celkom zaujímavé) ani katolíci rozhodne nie sú svätí.

Z tohto uhla pohľadu je teda zrejmé, že najlepšie by na tom mohla byť Mezenská, keďže tá kandiduje s podporou mimozemšťanov a tí, pokiaľ mi je známe, za celú svoju existenciu neublížili nikomu. Ak, samozrejme, nemali svoje mimozemské paprče strčené v stvorení komunistov...

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  249
  •  | 
  • Páči sa:  2 379x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu