reklama

VH Tech - firma, ktorej sa treba preventívne vyhnúť

Občas sa na Slovensku nájdu firmy, ktoré na zákazníka kašlú a chybný tovar mu nevyreklamujú. Našiel som však aj firmu, o ktorej som si myslel, že ani nemôže existovať. Na zákazníka kašle, i keď v nej nechce nič reklamovať, ale, naopak, minúť peniaze. Zrejme sa jej zdá 500 eur málo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Je to firma VH Tech z Ilavy. Od tejto firmy mám čistiareň odpadových vôd (ČOV). Nieže by som po nej nejako zásadne túžil, nič iné mi však nezostávalo. Kanalizácia k nášmu domu ešte privedená nebola a žumpu sme kvôli terénu použiť nemohli. Zostala teda čistička.

Vybrali sme si firmu VH Tech, ako inak, hlavne preto, že bola najlacnejšia. V tých časoch sa referencie hľadali ťažko a z toho mála som pochopil, že ich čističky fungujú pomerne dobre. Je to tak, v ideálnom stave čističky od firmy VH Tech fungujú takmer dokonale. Takmer preto, lebo i ony, ako každé bezúdržbové zariadenie, potrebujú údržbu. Nastaviť vzduch, dosypať baktérie, skontrolovať odtok a pod. Keď však nastanú problémy a vy budete firmu VH Tech potrebovať nie preto aby, ste jej niečo reklamovali alebo vyčítali, naopak, preto, aby ste si dokúpili zariadenie na zlepšenie funkčnosti, nečakajte, že sa dočkáte nejakej rady alebo, nedajbože, ich technika. Ten ku mne chodí už 3/4 roka...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Naša komunikácia s ich technikom sa začala telefonátom, v ktorom som mu vysvetlil, čo potrebujem a v ktorom on zasa vysvetlil mne, že to, čo si myslím, že potrebujem, v skutočnosti nepotrebujem, ale že vlastne potrebujem niečo úplne iné. "Je mi to jedno, hlavne si to, prosím, príďte pozrieť a navrhnúť možnosti."
Povedal len: "Dobre, budem si plánovať cesty, dám vám vedieť." A viac sa neozval...

O dva týždne neskôr som mu volal, či sa mu už podarilo naplánovať si cestu. Povedal, že áno, ale že sa mu pokazilo auto a že koncom týždňa by malo byť hotové a že on sa ozve... Toto chápem, sám robím vo firme, kde sa sem-tam to mrcha auto "pokazí", keď ho najviac treba. "Poruchy" na našich autách však vieme odstrániť počas jedného až dvoch dní...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak som mu teda o ďalšie dva týždne napísal e-mail s otázkou, kedy sa u nás zastaví a keďže nereagoval, pokúsil som sa mu dať o dva dni ešte jednu šancu a napísal ďalší e-mail, v ktorom som ho informoval, že je mi ľúto, že mám ČOV z ich firmy a keď nebude reagovať na telefonáty a e-maily, obrátim sa priamo na ich kanceláriu.

Na druhý deň som dostal e-mail od technického riaditeľa s ospravedlnením a ubezpečením, že technik sa mi ozve. Skutočne volal. O pol jedenástej v noci. Telefón som zvoniť nepočul. Zrejme som spal. Na druhý deň som volal späť a dohodli sme sa, že si naplánuje cesty a že sa mi ozve...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nuž, skúste hádať, ako to všetko dopadlo. Ak hádate, že neprišiel, hádate správne...

Záver:
Firma VH Tech svojím spôsobom nevyrába zlý produkt, keď sa však niečo pokazí alebo budete od nej potrebovať pomoc či konzultáciu, podpory sa veru nedočkáte. Preto ak budete niekedy nútení kúpiť si ČOV, zvoľte radšej inú firmu. Napríklad ich konkurenciu z Dubnice nad Váhom. Sused má ČOV od nich. Technik prišiel po prvom zavolaní, poradil, navrhol riešenie. Po vykonaní návrhu sám zatelefonoval. Zaujímal sa, či je všetko v poriadku.

Ak si predsa len zvolíte VH Tech, počítajte s tým, že sa môžete dostať do pekných sračiek. A to doslova. Potom nehovorte, že som vás nevaroval.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


 

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  246
  •  | 
  • Páči sa:  2 218x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu