reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  249
  •  | 
  • Páči sa:  2 379x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

reklama

stava sa

Máme tu lockdown. Ako ho prežiť čo najlepšie...

Marian Letko

Máme tu lockdown. Ako ho prežiť čo najlepšie...

Pár základných otázok a odpovedí na najdôležitejšiu tému dnešných dní. Čo potrebujete nutne, ale naozaj nutne vedieť...

  • 17. dec 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 456x
  • 2
V prípade ohrozenia života volajte 155. Na 112 ani nepomyslite.

Marian Letko

V prípade ohrozenia života volajte 155. Na 112 ani nepomyslite.

Ak je vám život milý a potrebujete pomôcť alebo potrebujú pomôcť vaši blízki, volajte okamžite číslo 155. Na číslo 112 volajte iba v prípade, ak sa vám kýve zub alebo vám pod necht zadrela trieska. Nespoliehajte sa na to, že sa od 112 dočkáte rýchlej pomoci. Aspoň naša rodina sa jej teda minulý štvrtok nedočkala...

  • 10. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Orange zákaznícky servis a iné záhady

Marian Letko

Orange zákaznícky servis a iné záhady

Keď som pred viac ako mesiacom podpisoval v Orange prenos dsl internetu od Telekomu a pýtal som sa, prečo sú lacnejší, hoci idú cez Telekom siete, dostal som odpoveď, že asi preto, lebo je to pre nich len doplnková služba. Zrejme niečo také, ako keď si dáte k pivu borovičku. Možno keby som sa zameral na to spojenie "doplnková služba", bol by som zutekal už vtedy. Neušiel som a tak som mal možnosť zistiť, ako Orange rieši poruchy dsl internetu. Alebo teda nerieši, aby som bol presnejší...

  • 2. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 38
Betlehem

Marian Letko

Betlehem

Písať pred Veľkou nocou o Betleheme sa môže zdať trošku uletené. Nejde však o taký bežný Betlehem, i keď určitá paralela by tu bola. Celé to je o tom, že sused Jozef si pred niekoľkými týždňami priviezol do záhrady ovce a bývanie im zabezpečil rovno oproti našej spálni...

  • 28. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
O maximálnom opovrhnutí...

Marian Letko

O maximálnom opovrhnutí...

Strašnejšie než ísť so ženou nakupovať nábytok je už len ísť nakupovať nábytok so ženou a jej mamkou. Aspoň som si to donedávna myslel. Takže keď sme zastavili pred jedným nemenovaným topoľčianskym obchodom s nábytkom, zvolil som taktiku bezhlavého úteku...

  • 19. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Babička a jej palička

Marian Letko

Babička a jej palička

Myslím, že som dobrý človek. Nie taký dobrý, aby som robil v armáde spásy alebo aby som predal všetok svoj majetok, rozdal ho blížnym, zobral svoj kríž a nasledoval Ho, ale to nerobí ani Sokol. Viete ktorý. Ten vták.  A ten by mohol. Alebo skôr mal? Ak je však možnosť priblížiť sa k nebu alebo zvýšiť si karmu, prečo ju nevyužiť. Keď som videl tú babičku visieť na zábradlí, zacítil som šancu... Nie vždy to však dopadne podľa vašich predstáv...

  • 25. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Cielená reklama

Marian Letko

Cielená reklama

Dobrá vec je tá, že po tých rokoch, čo sa vyskytujem na internete a vyhľadávam a píšem, chodia mi do e-mailov reklamy a rôzne ponuky. Zlá vec je tá, že väčšinou tá cielená reklama necieli presne...

  • 25. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Módny guru

Marian Letko

Módny guru

Dozvedel som sa, že túto jeseň bude zo mňa módny guru. Povedala to nejaká Emma T. v rádiu. Najkúzelnejšie na celej veci je to, že sa môžem obliekať tak ako doteraz.

  • 9. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Zvery

Marian Letko

Zvery

Bývanie na dedine je super. Ak nemáte susedov, ktorí vám kántria sliepky, vylievajú močovku cez plot a vedľa múru vášho rodinného domu nechovajú prasatá, zdalo by sa, že jediné zvery, ktoré môžu rušiť váš pokoj a pohodu, sú tie nasprostasté vrabce a iné vtáky, ktoré vás zobúdzaju pravidelne medzi 4.41 až 4.51 ráno bez ohľadu na to, či idete do roboty alebo nie a či idete do roboty o 5 alebo až 7. Ale nie je to tak, na dedine sú aj iné zvery, ktoré vás môžu tak trochu vyviesť z miery...

  • 30. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Pravidelná údržba (Kratučký textík o koze a voze)

Marian Letko

Pravidelná údržba (Kratučký textík o koze a voze)

Notebook mala položený na kolenách a čosi doň ťukala. No nebol to celkom že notebook, bol to ten krpec, čo sme dostali pred dvoma rokmi ku kosačke. No nebolo to celkom tak, že dostali, to sa len tak hovorilo, v tej reklame.... A tak do toho notebooku čosi ťukala a po pár minutách povedala, že potrebuje údržbu (to akože ten notebook) a že dnes ju ona veru spraví. Šikulka, pomyslel som si....

  • 6. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Preventívna kontrola

Marian Letko

Preventívna kontrola

10 rokov som nebol u lekára. Teraz som musel. Tak som si povedal, že už keď, tak poriadne. Nahlásil som sa na preventívnu kontrolu a rovno viacerým lekárom naraz.  Vtedy som pochopil, aký zmysel má slovo preventívna v súvislosti s prehliadkou...

  • 15. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
Veľkonočný pondelok - absolútne neduchovno

Marian Letko

Veľkonočný pondelok - absolútne neduchovno

Naša obec je okrem toho, že "v nej majú všetci prácu a sú dokonale symetricky štastní" zvláštna aj tým, že je tak trošku odsadená od okolitého sveta, a tým tak trošku svojrázna. Udržujú sa v nej zvyky, ktoré už inde zakapávajú a medzi ne patrí aj oblievačka v krojoch. A už keď nie v krojoch, tak s harmonikou a so spevom. Z diaľky to vyzerá ako úžasná spomienka na minulosť, zblízka je to riadna zvrhlosť, ale keď máte vek, prípadne zmýšľanie adolescenta, takáto tradícia iste poteší.

  • 25. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Náramok

Marian Letko

Náramok

V trenčianskej nemocnici, v prvej na Slovensku, skúšajú novinku. Náramok, ktorým si pacienti pri problémoch môžu privolať sestričky. Ako rodáka z tej nemocnice ma to potešilo, lebo jeden nikdy nevie, kedy to bude potrebovať a zároveň prekvapilo, lebo trenčianska nemocnica je v rebríčkoch kvality väčšinou na posledných miestach. Pokiaľ sa však nezmení aj prístup personálu, tak pacientom budú tie náramky platné ako hluchému husle.

  • 14. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
V noci

Marian Letko

V noci

Len čo ju zbadal, vyceril zuby, vzopäl sa na zadné a z nozdier mu šľahal oheň (dobre teda, nešľahal, vyzeralo by to ako vymyslené) a rozbehol sa za ňou. Vôbec sa to netvárilo ako gesto lásky a radosti. Samozrejme, že sa vyľakala a rozbehla sa preč. No ale utečte rozzúrenému koňovi. Holá nemožnosť a tým pádom riadny problém.

  • 13. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Adela, Sajfa, Dominika C.

Marian Letko

Adela, Sajfa, Dominika C.

Takto pred týždňom. Telefonovanie za volantom v priamom prenose. Dominika meškala, Dominike zavolali a pustili do éteru. To, že je to zakázané, to ich netrápilo, to, že mohli spôsobiť kolíziu, asi tiež nie. Hlavne, aby sranda bola....

  • 21. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
reklama
Mutácia.

Marian Letko

Mutácia.

Tak som sa po 35 piatich rokoch dozvedel, že obsahujem zmutovaný gén. Už som za vodou, už ma to netrápi, ale čo keby som nebol?....

  • 13. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Ťažký život kohútí

Marian Letko

Ťažký život kohútí

Narodiť sa ako kohút rozhodne nie je žiadna výhra. Sú tu hádam iba dve možnosti. Alebo sa z kohútika stane veľký domový kohútisko, povaľač a veľký šéf smetiska, alebo ihneď po vyliahnutí putuje do ZOO. Ako krmivo pre dravých vtákov alebo hadov. A pred zožraním si ešte svoje vytrpí. (len pre silné povahy)

  • 6. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
Máte na predaj alkohol?...

Marian Letko

Máte na predaj alkohol?...

...vypálený v pestovateľskej pálenici? Ponúkli ste ho na predaj formou inzerátu na webe alebo v novinách? Chyba. Už vás majú. A ak nad inzerátom uvažujete, tak na to rýchlo zabudnite. Už len podaním inzerátu porušíte zákon o spotrebnej dani z liehu a o výrobe a uvádzaní liehu na trh v znení zákona č. 211/2003 Z. z.....Veľa ľudí nevie, že zákon porušuje, preto je tých inzerátov toľko. Bohužiaľ, neznalosť zákona neospravedlňuje. A tak neostáva nič iné, len platiť, a rozhodne nie málo.

  • 18. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 51
Mám úchylku

Marian Letko

Mám úchylku

Po dedinách jazdím 50-kou. Nie 45-kou ani 49-kou. 50-kou, a niekedy, keď sa zabudnem aj 55-kou (dúfam, že mi to Packa, Kaliňák a jeho cestná polícia odpustia). V duchu hesla " stádo vede vúl " sa odbavujem na tom, ako sa za mnou vlečú neštastníci, ktorým len pomyslenie na takých, ako som ja, spôsobuje ťažké depresie. Mňa ale nezastrašia. Zbytočne blikajú a trúbia, zbytočne ma preklínajú a hromžia. Ja sa bavím. Najviac vtedy, keď sa ma snažia predbehnúť a nedarí sa im, keď neustále vybočujú a znova sa spôsobne zaraďujú za mnou, pretože im v predbiehacom manévri zabraňujú protiidúce vozidlá. Predstavujem si ich nervózne strhané tváre a obhryzené nechty. Nádherný pocit.

  • 25. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 50
Valentín, druhá šanca.....

Marian Letko

Valentín, druhá šanca.....

...pre tých, ktorí zabudli. Vyzerá to ako žart, ale nie je. Dnes totiž oslavuje meniny Valentín.

  • 28. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu