reklama

Pozrel som sa darovanému koňovi na zub.....

...a to som si myslel , že mne sa také čosi stať nemôže. V prvom rade preto, že v tomto krutom, smutnom, tmavom, sebeckom, a ešte neviem akom svete človek už akosi samozrejme nečaká, že si na neho niekto spomenie a niečo mu podaruje....A v druhom rade preto, že ľudské vedomie je bežne vystavované slovným zvratom typu: „ Keď dávajú, ber , alebo už vyššie spomínanému - darovanému koňovi na zuby nepozeraj.“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

A zrazu som mohol ísť na jedenz koncertov Paľa Haberu, dostal som pozvanie. Taký malinkýzázrak , lebo asi pred mesiacom som v rádiu Exprespočul zúfalú , dlhoročnú Haberovu fanúšičkutesne pred nervovým zrútením, pretože sa jejnepodarilo zohnať lístok ani na jeden koncert.

Po počiatočnom nadšení somvšak pochopil, že by som asi na Peťkovi a Paľkovi nevedel, čo so sebou. Bohužiaľ, musel somodmietnuť. Dúfam, že som neurazil žiadneho pohanskéhobôžika zodpovedného za rozdeľovanie darov a ešte sisem tam na mňa niekto spomenie. Naozaj nie som náročnýa v drvivej väčšine beriem všetko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem človeku, ktorý michcel spríjemniť večer a prosím ju a aj Vásvšetkých, keď budete mať lístky na koncert skupínMňága a Žďorp, Para, Chiki liki tu-a, Hudba z Marsu aHorkýže slíže, kontaktujte ma prosím.

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  246
  •  | 
  • Páči sa:  2 218x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu