reklama

Mám úchylku

Po dedinách jazdím 50-kou. Nie 45-kou ani 49-kou. 50-kou, a niekedy, keď sa zabudnem aj 55-kou (dúfam, že mi to Packa, Kaliňák a jeho cestná polícia odpustia). V duchu hesla " stádo vede vúl " sa odbavujem na tom, ako sa za mnou vlečú neštastníci, ktorým len pomyslenie na takých, ako som ja, spôsobuje ťažké depresie. Mňa ale nezastrašia. Zbytočne blikajú a trúbia, zbytočne ma preklínajú a hromžia. Ja sa bavím. Najviac vtedy, keď sa ma snažia predbehnúť a nedarí sa im, keď neustále vybočujú a znova sa spôsobne zaraďujú za mnou, pretože im v predbiehacom manévri zabraňujú protiidúce vozidlá. Predstavujem si ich nervózne strhané tváre a obhryzené nechty. Nádherný pocit.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (50)

skoro orgazmické stavy zažívam pri kamiónoch. Prirútia sa nevedno odkiaľ a zrazu ich mám plný batožinový priestor. Sú všade, vľavo, vpravo a hlavne blizučko pri mne. Najskôr len tíško poblikávajú, potom sa už pripomínajú trúbením. Tí šikovnejší dokážu trúbenie a blikanie spojiť. Niektorí sa snažia zastrašovať. Spojenie ich predného a môjho zadného nárazníka by mohlo byť fakt nezabudnuteľné. Zatiaľ medzi nami iba prebieha také vzrušujúce iskrenie a ja sa desím chvíle, keď sa to prvýkrát stane. Niektorí pochopia, že so mnou nepohnú, no niektorým sa veľmi nedarí. Možno niekedy si už u niekoho vynútili zrýchlenie alebo rovno uvoľnenie jazdnej dráhy, no u mňa nepochodia. Ešte stále som nepochopil a ani nechcem pochopiť, prečo by som sa mal niekomu uhýbať alebo pridávať, keď idem podľa predpisov a prečo by som sa mal ešte aj cítiť previnilo, že niekoho zdržujem. A navyše, mám úchylku. Čím intenzívnejšie na mňa blikajú a trúbia, tým viac sa snažím jazdiť predpisovo. Tým viac ma teší, keď sa za mnou vlečie čo najdlhšie, pretože viem, že sa v tej kabíne pečie a dusí vo vlastnej smradľavej šťave. Že sa zadúša svojimi duševnými zvratkami. Spôsobuje mi to nekonečnú radosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie preto, že by som cítil potrebu niekomu ubližovať a niekoho trápiť, ale hlavne preto, že nedokážem pochopiť tých hajzlíkov, ktorí sa na cestách potrebujú predvádzať a jazdiť bez toho, aby si uvedomovali možné následky. A to platí nielen v dedinách, ale aj mimo obcí a hlavne na diaľniciach. Lebo blázni za volantom nevnímajú priestor, iba rýchlosť a čas.

Takých frajerov sú plné cintoríny.

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  245
  •  | 
  • Páči sa:  2 151x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu