reklama

V noci

Len čo ju zbadal, vyceril zuby, vzopäl sa na zadné a z nozdier mu šľahal oheň (dobre teda, nešľahal, vyzeralo by to ako vymyslené) a rozbehol sa za ňou. Vôbec sa to netvárilo ako gesto lásky a radosti. Samozrejme, že sa vyľakala a rozbehla sa preč. No ale utečte rozzúrenému koňovi. Holá nemožnosť a tým pádom riadny problém.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Samozrejme že ju dobehol. Rozzúrenemu koňovi nielen že neutečiete, ale sa mu ani neubránite. Hneď ako ju dobehol, snažil sa ju udupať kopytami a snažil sa ju tými jeho zubiskami pohrýznuť. Bránila sa ako vedela, kopala nohami mlátila rukami. Čím viac do nej dorážal, tým viac sa bránila. Rýchlo a prerývane dýchala a ja som sa už na to nevládal pozerať. Preto že mi jej bolo ľúto, a hlavne preto že keď mlátila rukami rany som dostával hlavne ja. Rozhodol som sa jej pomôcť, tak som ju zobudil.

Vraví sa, že človek sníva o veciach, ktoré prežil v priebehu predchádzajúceho dňa. Sníva o veciach, ktoré videl a ktoré zažil. Takže čo bolo príčinou toho sna?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


Tento vyrehotaný somár z cereálii sa vo sne premenil na zdivočelého splašeného koňa. Navrhujem na všetky hračky, aj tie najnevinnejšie, písať upozornenie, že môžu spôsobovať zlé sny a nočné mory....

Jej sa sníva takmer nepretržite. V sne sa rozpráva, smeje, mľaská. Sníva farebne a sníva sny v sne. Sen o zdivočelom koňovi sa jej sníval dva týždne dozadu, medzitým som ju už zachraňoval pred stádom pavúkov. Nebola to žiadna ťažká akcia, stačilo zažať lampičku a ukázať jej ešte v polospánku, že z toho stropu skutočne nič nezlieza. Kde nabrala motív na tento sen ale skutočne neviem.

Zato mi prezradila prečo som jej musel o 2 hod. a 24 min. ráno v polospánku vysvetlovať, že ju skutočne nejdem vyhodiť z domu a že skutočne nemá pred dverami pobalené tašky. Až keď pochopila, že nemám dôvod ju vyhodiť, pretože ju mám ešte stále rád, upokojila sa. No a ten dôvod? V ten deň som upratoval a pchal do vriec polystyrén, ktorý ostal zo zatepľovania domu. No a od vriec po pobalené tašky zasa až tak ďaleko nebolo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďalší sen sa jej sníval o sardinke. Vykúkala z plechovice, pozerala na všetky strany a rekognoskovala terén. Ak poznáte Ploštín Punk, tak je jasné, na základe akej piesne bol tento sen.

"Zasa som urobil nákup mesiaca, víno a sardinka v šťave vreštiaca". :-)((audio))

Hitovica, ktorú som si deň predtým pospevoval. A keďže sny sú na to, aby sa plnili, úplnou náhodou si na raňajky našla čerstvo urobenú rybaciu nátierku. Že nebola v šťave, ale v kečupe sme nepovažovali za dôležité.

To, že som mal za uplynulé dva týždne okrem toho koňa, pavúkov a sardinky v posteli ešte aj ježkov, muchy, kadejakú inú lietajúcu háveď a tuším aj nejakú raticovú zver už ani nekomentujem. Je to pecka, bežne si človek líha s pocitom, že čo ho to asi čaká najbližší deň, ja si líham s tým, že neviem ani čo ma čaká najbližšiu noc :-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak teda dobrú....

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  245
  •  | 
  • Páči sa:  2 151x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu