reklama

Mimo reality

Firmy, ktorým platíme za služby a technológie, a politici, ktorým dávame svoje hlasy, majú tendenciu robiť si z nás neustále srandu na bilbordoch, v televíznych reklamách, na nete i v novinách... Zaujímalo by ma, či si niekedy politické strany a firmy prečítali, čím oblepujú Slovensko, čo púšťajú do éteru a ak áno, tak či im nie je ani trochu trápne, že si pred celým národom dokážu riadne naváľať do huby.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Začnem síce už troška neaktuálnym, ale na tento účel mňa úplne najlepším príkladom. Príkladom totálnej bohorovnosti, pocitu nadradenosti, nedostatku sebareflexie, totálnej stupidity a zbytočne vyhodených peňazí. Nič ma nepobavilo pred parlamentnými voľbami tak, ako Mečiarove PravdaPrácaPoriadok. Po toľkých rokoch na očiach verejnosti a vzhľadom na predvolebné preferencie bol bilbord s tými tromi slovami a v súvislosti z HZDS, a tým vlastne hlavne s Mečiarom, úplným výsmechom. Pravda, práca, poriadok a Mečiar je také neuveriteľné spojenie ako to že Slota = totálny žobrák (podľa jeho vlastných slov).

Z niečím podobným, ako skúšal Mečiar, ide do predvolebnej kampane aj Branislav Celler, primátor mesta Trenčín. Práca pre ľudí, Prosperita pre mesto, Skúsenosti a stabilita a k tomu ešte naviac ŽIADNE PRÁZDNE REČI. Nuž, všetko by to bolo skvelé keby....keby Celler nebol už 6 rokov primátorom a keby ľudia nevideli, že s Trenčínom to ide dolu kopcom a stále to naberá rýchlosť. Ehm...Práca. Nič to, že zamestnanosť sa prepadla o 150 %. No samozrejme, bola kríza, dobre, nech mu je odpustené, asi by sj tak nevedel všetkých zamestnávateľov ovplyvniť, aby neprepúštali. A teraz super správa, máme AU Optronics a 3 000 ľudí. Dobre Práca môže byť. Prosperita? 5 rokov som z Trenčína preč. Trenčín je krásne mesto (a keď idete od Býka, ešte krajšie :-)). A bohužiaľ, je stále rovnaké. S rovnakými problémami. Za 5 rokov sa tam nič nezmenilo k lepšiemu. Cez Trenčín prechádzam 3-, niekedy 4-krát do mesiaca a desím sa toho. Stále ten jeden upchatý most a v centre stále tá jedna obrovská jama. Keď sa rozprávam s kamarátmi Trenčanmi, všetci sú nespokojní a všetci chcú zmenu. Podobne aj tu na internete, hlasy z Trenčína sú jasné. Chcú primátora, ktorý bude počúvať ľudí. Pri tomto vraj nikdy nevedia, čo na nich chystá či prečo ešte nechystá. Skúsenosti? Keby bol Celler dostatočne skúsený, nemohol by vyrukovať s takou nezmyselnou kampaňou, pretože celý Trenčín vie, že všetko sú to viac-menej iba PRÁZDNE REČI na udržanie sa pri koryte. Nechcem byť zlý prorok, ale v tomto prípade si myslím, že Mečiarove PPP = Cellerove PPS, čiže neúspech. Pre dobro Trenčína dúfam, že sa nemýlim.

Čo sa firiem týka, slogan "Pre Vás by sme sa aj rozkrájali ", bol pre mňa dho jednotka medzi stupiditami, pretože to bola reklama na T-Com. Na ten T-Com, ktorý má ľudí len na to, aby si naháňali ovečky do košiara. Ktorý má technikov len na to, aby obzreli terén, či je možné zriadiť prípojku. Ktorý ma odpojil pri zmene programu od internetu v piatok o 14.00 a keď som to o hodinu zistil a volal som im, tak povedali, že človek, ktorý to má prepnúť, má už fajront. Keď som zistil jeho číslo a volal priamo jemu, tak som zistil, že má nielen fajront, ale v pondelok aj dovoleku, takže ma zapne až v utorok, keby som sa živil internetom, tak dosť pochybujem, že by ich to trápilo. Ten T-Com, ktorý miesto technikov používa priateľov na telefóne, ktorých jedinou možnosťou je pomôcť "reštartovaním okruhu", alebo zaznamenaním a nahlásením poruchy na centrálu. Pri jednom takomto nahlásení v piatok mi internet nabehol v sobotu, pričom v pondelok v popoludňajších hodinách sa u nás objavil ich technik. Keď sme mu povedali, že už to od soboty ide, len sa uškrnul a zahlásil "bordel, ako vždy" :-). Z toho sloganu mám pocit, že ho vymyslela nejaká zahraničná firma, ktorá o T-Come nemá ani šajnu.

Ešte pred týždňom bol T-Com pre mňa jednotkou, ale preskočilo ho AAA auto a jeho reklama v rádiu. Vraj takto nejak..." Zatopené autá, stočené tachometre, nabúrané autá, kto sa má vyznať v tej divočine ojazdených áut? Ak chcete kvalitu, skúsenosti, obráťte sa na odborníkov." No strach a hrôza a úplný nedostatok súdnosti v čase internetu, keď si každý človek dokáže prečítať referencie na túto firmu. Mne úplne stačilo, keď som pred dvoma rokmi kupoval ojazdené auto a hľadal som aj v ich ponuke. Na fotkách pekné, v skutočnosti? Otlčené, rozbité spätné zrkadlo, ošúchaný interiér, všetko nezodpovedajúce informáciám na webe. Všetky autá na webe nafotené čo najkrajšie a skutočnosť úplne iná. A navyše, neprimeraná cena v porovnaní s cenami súkromných osôb. Keď som potom začal pátrať po referenciách, trúfam si povedať, že 99 % bolo zlých. Stačilo mi a z kúpy auta z AAA som upustil a keď si aj teraz nejaké tie referencie vyhľadám, tak mi je jasné, že v AAA sú všetko iné, len nie profesionáli.

S vlastými peniazmi si môže robiť každý čo chce, hoci aj takto úplne zbytočne a neúčelne vyhadzovať von oknom, ale prečo pri tom vyhadzovaní robia so seba ešte aj debilov, to raz nepochopím.

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  246
  •  | 
  • Páči sa:  2 218x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu