reklama

Činska reštaurácia

Som sa dozvedel, že psy na jedálničku nemajú... Vraj. U nás v meste je iba jedna. Raz sa pred ňou, priviazaný o zábradlie, objavil malý psík. O niečo väčší ako sliepka, tak na dve porcie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Nevšimol som si, kto ho tam priviedol, kto ho tam priviazal, kto ho tam nechal. Myslel som, že nejaký zákazník, ale bol tam už dlho a nikto oňho nejavil záujem. Takého opusteného ho tam našiel Číňanko z reštiky. Keď som sa pozrel z okna druhýkrát, nebol tam ani jeden. Odvtedy sa tam tak trocha bojím chodiť.


Keď sme si onehdy kupovali psa, vyjadril som nádej, že nám ho nezožerú cigáni ako toho predchádzajúceho. Peter povedal, že aby som sa nebál, práve preto je siberian husky správna voľba. Má tuhé a šľachovité mäso, takí psi sa vraj musia dlho variť. Ten predchádzajúci bol akita inu. Pochybujem teda, že by sa zastavili pred haskáčom. To je však iný príbeh.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Čínske jedlá (alebo teda aspoň tie, čo majú v jedálničku) mi chutia a mám ich rád napriek tomu, že z ich digestora veľakrát vychádza smrad ako zo žumpy. Na toho malého kuťa si spomeniem vždy, keď vkročím dnu. Dnes som však na neutrálnej pôde stretol čašníčku. Je zlatá, ešte ani nesedíme a už máme na stole sladko-kyslo-pikantnú polievku. Upokojila ma, že určite ani jedno podávané jedlo psa neobsahuje, aj keď si ešte stále osobne myslim, že jeden z tých ôsmich pokladov by to byť mohol. Ešte ma oboznámila, že obľúbené jedlo majiteľov je bravčové srdce a kuracie paprčky, ale to už pre môj pokoj v duši nebolo až také podstatné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Našu diskusiu ukončila Niki, počúvajúca pri dverách. "Chutí Ti? Chutí, tak čo vlastne riešiš?"

A, samozrejme, má pravdu. Keď jedlo chutí, netreba do toho rýpať. A niekedy je aj tak lepšie nevedieť.

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  246
  •  | 
  • Páči sa:  2 218x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu