reklama

Pisoárový...

Napriek môjmu odporu voči všetkému "zelenému" som pozerával M.A.S.H, mal som pri sebe lajstro a zapisoval som si všetky hlášky, ktoré sa mi zdali vtipné a použiteľné aj v bežnom živote. Vtedy som nechápal, že je to márna snaha, pretože doba ide vpred a tak sa vyvíjajú aj vtipy. Čo platilo kedysi, dnes by bolo neaktuálne. Vtedajší vtipálkovia by si dnes ani len neškrtli. Dnes tu máme iných srandistov. Mňa vie osobne momentálne najviac zabaviť humorista Jano S., ktorý kedysi s úplne vážnou tvárou vyhlásil, že Slováci sú geneticky sprostý národ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

No, a tak sa nás, národ nasprostastý, Jano Slota morálny a kultúrny snaží presvedčiť že:

"spoločnosť je priam prešpikovaná amorálnosťou a nekultúrnosťou" a že táto kríza nie je len krízou "ekonomických hodnôt, ale predovšetkým tých duchovných" a chce aby sme mu uverili že:"také niečo, čo vidí a sleduje na našej politickej scéne - vo vláde, v parlamente - v týchto dňoch, tú paniku, aroganciu moci a živelnosť udalostí, ktoré sa priečia zdravému rozumu, ešte v politike nezažil"

Dobre, s tým sa, samozrejme, dá súhlasiť, ale od neho to znie ľahko nepatrične a ešte navyše sa nás snaží ubezpečiť, že:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"SNS odmieta strašenie a ohlupovanie ľudí." a že "Jediným východiskom, ako ochrániť Slovensko – po bezpečnostnej, ekonomickej, sociálnej a hospodárskej stránke, je voliť Slovenskú národnú stranu." a ďalej "Slováci si zaslúžia konečne lepší život a nie ďalšie uťahovanie opaskov."a že všetky kroky, ktoré SNS urobí po voľbách, urobí pre nás všetkých a teda asi aj pre mňa. (Ďakujem pane, pre mňa by ste najviac urobili, keby ste sa porúčali.)

A z dnešného Slotovho blogu:"Pozeráte napríklad Farmára? Ja som zo zvedavosti vydržal 5 sekúnd a bolo mi na zvracanie. Toto vysielajú naše televízie večer, keď to ešte môžu vidieť aj deti. Vulgarizmy, amorálny životný štýl, ľudskú hlúposť. Toto sú tie hodnoty? Kultúrne hodnoty? A pre koho?"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno, že práve pre neho. Je mi divné, že to nevydržal pozerať. Podľa tohto jeho popisu je to relácia ako stvorená pre jeho oči, uši a životný štýl....

Celkovo z týchto jeho vyjadrení mi nevychádza nič iné, než to, že J.Slota je mohutný humorista alebo že slovenský národ ešte stále považuje za geneticky sprostý alebo minimálne za národ s mimoriadne krátkou pamäťou, inak by nemohol písať vo svojich blogoch také srandičky. On sa však mýli, jeho voliči ho už dávno prekukli a minimálne jeden ho volil len z recesie.

Krátko pred poslednými voľbami...

V Trenčíne je jeden biliardový bar. Ten, v ktorom pracuje barmanka, ktorá sa tak trochu podobá na Dominiku Cibulkovú. Zo začiatku len tak zľahka, postupom času viac a po cca 6 pivách je metamorfóza na Cibulku ukončená. V tom bare sa pred pisoármi, s hlavami sklonenými a s čelami na studenom obklade, rozprávali dvaja mládenci.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Koho budeš voliť? Mikiho, tak ako vždy, alebo možno SaS. A Ty?... Minule som Slotu, teraz neviem... Čože, toho somára?... Ja viem, som debil. (Aby bolo jasné, nadávky somár a debil tam nepadli, bolo to oveľa škaredšie, pretože to bolo na záchode a po niekoľkých pivách, ale pre pointu to nie je podstatné).... Ale vieš, prečo som to urobil? Vieš, prečo som ho volil? Lebo som neveril, že na Slovensku sa nájde dostatok ďalších takých debilov, aby mal viac než 5%....

Verím tomu, že takých recesistov, ktorí volili SNS bolo viac a keď si hoci i pred sociálnym zariadením uvedmia, že to bola chyba a už ju nezopakujú a pošlú tú bandu ak nie do väzenia, tak minimálne do nezaslúženého dôchodku, na Slovensku sa bude zasa o niečo lepšie dýchať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S: Nedávno som čítal od Romana Kebíska super blog a dovolím si z neho ukradnúť tri myšlienky, hodiace sa na Slotu. Sú to slovenské príslovia z roku 1678...

Kdy se trunkem zahreje hlava, v ten čas nejlepe plynú slová.

Kdo mluví, co chce, uslyší, co nechce.

Malý zlodej viseť musí, velký mešcem všetko dusí.

...alebo nie len na Slotu?

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  246
  •  | 
  • Páči sa:  2 218x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu