reklama

Dar

Kúpim Ti SME, vravím jej v to ráno. Načo? Je tam príloha. Aké darčeky kúpiť manželovi na Vianoce... Ďakujem, netreba, už mám... Nemôžeš mať, vyšlo to ešte len dnes a Ty si sotva vstala... Nie SME, ja už mám darček. Už? Už. Od augusta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Máš už darčeky? Pýtal som sa minulý týždeň J.? Čo si, veď je ešte skoro. Ešte mám dva týždne. Darčeky kupujem 2 dni pred Vianocami, odpovedal.

Tak ako ja. Minulý rok som jej kúpil 23. decmbra cestou na obed puzdro na doklady. Lebo ho mala roztrhané. Úplne na franforce. Videl som to, keď som sa jej hrabal v kabelke. Dnes som to zopakoval. Puzdro je v poriadku. Za celý rok som si nevšimol, že by mala niečo roztrhnuté, poškodené, obdraté. Len jednu gumičku v nohavičkách. Gumička do nohavičiek sa pod stromček nehodí. Ani neviem, kde sa taká gumička predáva.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem kupovať darčeky. To mám z domu. Doma sme si dávali väčšinou čokoládu. Všetci každému. A tak sme spod stromčeka zberali skoro vždy 12 študentských pečatí, lebo tie boli najdrahšie, a teda asi najslávnostnejšie. A ešte ponožky a trenírky. A sem tam úlety, ako keď brat kúpil pre mamu zosilňovač, ktorý mu, samozrejme, prenechala, lebo do toho nešla strčit žiadna kazeta z ľudovkami. Čo kúpiť ľuďom bez špeciálnych nárokov, keď všetko, čo potrebujú, si kupujú sami a priebežne?

A. chce hodinky. Aj by som kúpil, ale nemôžem. Neviem aké, chce si vybrať sama a ja ich mám zaplatiť. Len sa akosi nevieme dostať spolu do obchodu. V zásade ma ani nepotrebuje. Všetky moje peniaze má aj tak ona. Nie že by mi ich brala alebo ma mlátila. To nie. Dokonca sa občas stane, že sa ma spýta, či nejaké nepotrebujem... To mám tiež z domu. Všetko spoločné, všetky peniaze na jednej kôpke. Len šuplíky vystriedala bankomatová karta...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak sa s ňou skúsim dohodnúť. Nech si vezme peniaze, vyberie darček a nech si ho aj zaplatí. Áno, tak to bude asi najlepšie. Pre mňa určite. Takéto riešenie sa mi páči. Takto mi to vyhovuje. Idem sa spýtať, či aj jej...

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  246
  •  | 
  • Páči sa:  2 218x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu