reklama

Pravidelná údržba (Kratučký textík o koze a voze)

Notebook mala položený na kolenách a čosi doň ťukala. No nebol to celkom že notebook, bol to ten krpec, čo sme dostali pred dvoma rokmi ku kosačke. No nebolo to celkom tak, že dostali, to sa len tak hovorilo, v tej reklame.... A tak do toho notebooku čosi ťukala a po pár minutách povedala, že potrebuje údržbu (to akože ten notebook) a že dnes ju ona veru spraví. Šikulka, pomyslel som si....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Údržbu počítača nerobím nijako rád. Po prvé som len ubohý používateľ tohto zariadenia, ktorý si vie čo to nainštalovať a odinštalovať, ale o nejaké zbytočné čistenie sa nestará. Dokonca som zistil, že mám síce antivírus, ale vzhľadom na to, že mi rezidentný štít spomaľoval počítač, tak som ho kedysi vypol, čiže je tam platný ako v hube zuby múdrosti. A za druhé mám takú teóriu, že keď to ide, netreba do toho šahať. Táto teória je spojená s obavou, že keď do toho šáhnem, určite sa niečo pokašle. Je pravda, že raz som stiahol nejaký "cleaner", ale výsledok tam bol nevalný, skoro žiadny viditeľný. Jediné pozitívum bolo, že aj po ukončený procedúry čistenia počítač išiel. A to akože fakt....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rozdelili sme sa. Ona vnútri. Vysávač, prach, záchody, umývadlá, sprcha, periny, plachty. Niečo oprať, niečo uvariť, ničo zotrieť, niečo umyť...

Ja na dvorčeku. Upratať pôjd, upratať garáž, očistiť vymenené zimné gumy, skontrolovať čističku, nadpojiť ríny, naviezť hlinu a zasa ju odviezť a znovu naviezť, tentokrát radšej štrk... Chceš kávu? Chcem. Ako vonku? Dobre. Ako vnútri? Tiež, už som hotová. Notebook? Hotový. Šikulka, pomyslel som si druhýkrát...
Večer sme sa rozdelili opäť. Ona televízor, ja notebook. Tak som toho krpca zapol. Štartovať štartoval, dokonca sa mi zdalo, že aj rýchlejšie. Na monitore boli síce všetky ikonky, ale to ešte nemuselo nič znamenať. Urobila si tú údržbu? Urobila. Ako? Jednoducho, mám na to takú špeciálnu handričku... Šikulka :-)

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  245
  •  | 
  • Páči sa:  2 151x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu