reklama

Maroško vysáva (a ako sa tomu snažil vyhnúť)

Vysávanie je vec potrebná, Bohu milá, matke milá a manželke milá. Hlavne, keď Boh, matka a manželka nevysávajú, ale vysávate vy, dcéry, synovia a manželia... Pre vysávajúcich sa vysávanie mení na činnosť jednotvárnu, v skutku otravnú, ale teoreticky sa jej dá vyhnúť. Maroškovi sa to nepodarilo, vy však môžete byť úspešní. Teoreticky...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Alergia

Musíte mať alergiu. Ja ju teda mám, poriadnu a na všetko. Na všetky pele, zvery, roztoče a hlavne na prach. Doktorka alergologička, ktorá mi o niekoľko rokov neskôr povedala, že už ma nedokáže liečiť a neoplatí sa do mňa investovať, mi odporučila nechodiť do prírody, nevyskytovať sa v blízkosti zvierat, často meniť posteľnú bielizeň a nevysávať. Čiže mi v zásade zakázala všetko...

A ešte musíte mať super obetavú maminu, ktorá si vezme doktorkine slová k srdcu a nepustí vás k vysávaču, priam vám ho bude odtŕhať od ruky. Takú ja mám. Lenže okrem tej obetavosti má aj ďalšie vlastnosti, ako sú múdrosť a všímavosť. A tak si časom všimla, že odstavenie od vysávača mi žiadnu úľavu od alergie neprinieslo a tak sa veľmi múdro rozhodla, že keď môžem za alergénom do lesa, môžem aj k vysávaču...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Koberčania

Prípadne musíte mať dostatočne citlivú, vnímavú a empatickú manželku. Jej potom musíte skúsiť vysvetliť, že v koberci žijú bytosti veľmi podobné nám ľuďom. Čiže bytosti, ktoré sa tlčú, zabíjajú, bojujú medzi sebou a dokonca intrigujú a chovajú domáce zvieratá. Žijú v koberci v krajine Stredu, v krajine Kobercokraja, ťažia soľ, cukor a v baniach stoličkonohy aj drevo a tuším aj lak. To som si ja nevymyslel, to je vedecky dokázané a popísané v odbornej publikácii, ktorú napísal Terry Pratchett...

Najväčším nepriateľom človeka je človek, najväčším nepriateľom Koberčancov je veľká smršť. Moja manželka je síce citlivá , vnímavá a empatická, nie však dostatočne. Nijako sa mi jej totiž nepodarilo vysvetliť, že nemôžem vysávať, lebo pri vysávaní môžem Koberčancom ublížiť. Skôr naopak, zjavne sa rozhodla, že nestrpí v dome žiadnych malých smradov a tak, keď sa vyčasí, bude sa tepovať, takže zrejme nebude len smršť, ale aj potopa...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak nepochodíte

V prípade, že nezaberie ani choroba ani apel na ľudskosť, dobrotu a lásku k blížnemu Koberčancovi a vysávaniu sa prakticky vyhnúť nedokážete, nezostáva nič iné, než si túto Bohu milú, matke milú a manželke milú činnosť nejako spríjemniť.

Maroško to rieši mp3-kami. Pustí si do uška české country a veľmi, veľmi hlasno si spieva do rytmu. A veľmi často aj mimo rytmu. Nijako si tým, samozrejme, nepomôže a prácu neuľahčí, ale keď trpí on, nech trpia aj tí druhí. Maroško totiž spieva strašne falošne. On si to síce nemyslí, ale tí druhí mu to hovoria stále... Zajtra spieva znova...

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  246
  •  | 
  • Páči sa:  2 218x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu