reklama

Opustený a sám

Tak sa cíti Ján Figeľ. Povedal to v súvislosti so zlatými padákmi. Podrazili ho vlastní a nikto sa ho nezastal. Pritom po tom všetkom, čo sme sa o KDH za posledné týžne dozvedeli, by si jeden myslel, že o kamošov núdzu nemá...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

No napríklad minimálne traja by mali byť istí.

  • Kravec 170 000 tisícový eurokamarát,

  • Tarcala 100 000 tisícový eurokamarát,

  • Hrdá 178 000 tisícová eurokamarátka...

Minulý august som bol v mojej slovenskej rodnej dedine pod horami na hodoch. Sadol som si pred krčmičku na lavičku. Za tými, s ktorými som sa kedysi vídaval denne a teraz raz za rok. Po dvoch pivách bol tento rokový handicap prekonaný. Ako keby som nikdy neodišiel...

S niektorými bývalými kolegami sa stretávam maximálne dvakrát do roka. Tak tomu bolo aj pred dvoma týždnami. A vyzeralo to, ako keby som s nimi robil aj naďalej...

Týždeň dozadu som mal v Trenčíne hodinu čas. Zavolal som I., či nemá prestávku v práci a či nejde na kávu. Mal čas a prišiel. Nevideli sme sa 9 mesiacov a vôbec to nebolo poznať. Ako by sme sa videli deň predtým...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ich čísla mám v telefóne. Stretávame sa sporadicky a napriek tomu sa necítim až taký strašne opustený a tak sám. A to odo mňa ani jeden z nich nikdy zlatý padák nedostal.

Zrejme nebude všetko len o peniazoch. Áno, vyšla mi z toho veľmi predvídateľná a známa pointa. Ja to viem, vy to viete, Ján Figeľ to nevie. Asi mu len chýbajú tí správni kamaráti, ktorí by mu to povedali...

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  246
  •  | 
  • Páči sa:  2 218x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu