reklama

Módny guru

Dozvedel som sa, že túto jeseň bude zo mňa módny guru. Povedala to nejaká Emma T. v rádiu. Najkúzelnejšie na celej veci je to, že sa môžem obliekať tak ako doteraz.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

A tí, ktorí rozhodujú o tom, čo bude módne a čo nie, musia byť totálne zúfalí...

Vraj bude v móde nejaká dualita či čo. Pôvodne som si myslel, že to bude nejaká kombinácia farieb, ale ono nie. Bude to kombinácia materiálov. Takých, ktoré sa k sebe vôbec nehodia. Čiže čím horšie sa oblečiete, tým lepšie oblečení budete.

Mne to vyhovuje. Ráno vstanem. Na jeseň je už ráno väčšinou tma. Naslepo siahnem do skrine a vezmem zvrchu tričko, mikinu, ponožky a trenírky. Pomaly vyjdem z izby a oblečiem sa. Vkročím do kúpeľne a umyjem sa. Až vtedy umytými a rozlepenými očami zistím, čo mám na sebe.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Trápiť sa vraj netreba nad ničím. Návrhárom už asi došli nápady, a tak to vyzerá, že čím dogabanejšie vyjdete na ulicu, tým väčší úspech by ste mali mať. Treba capnúť na seba na vrchnú časť tela niečo teplé vlnené... sveter, rolák, alebo niečo podobné, na spodok šponovky a k tomu lodičky. Budete vyzerať tak trochu dementne, ale budete oblečení v takzvanom alpskom štýle. Alebo ak normálne kožené bundy bývali čierne a hnedé, tak teraz by mali hrať všetkými farbami a k tým bundám si treba obliecť niečo konzervatívne...

S farebnými odtieňmi to bude tiež super. Nebude sa nosiť letná marhuľová, ale jesenná broskyňová. A jemnú zelenú vystrieda brokolicová zelená. Emma nespresnila, či má mať tá brokolicová farbu brokolice kúpenej v Lidli, Tescu, prípadne v Partizánskom na trhu, takže mám vyhraté. Moje dve zelené tričká sa môžu cítiť bezpečne. Túto jeseň ich ešte nevyhodím...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak napriek tomu nebudete vedieť, čo na seba, treba postupovať takto: Zoberte si to, čo si plánujete obliecť. Priložte si to k pleti. Čo vám potlačí vrásky a kruhy pod očami a rozžiari vás... tak to si oblečte. Ak sa vám zdá, že by ste v tom vyzerali mŕtvolne a mdlo, tak si to neberte. Jednoduché. Pre Emmu.

Podľa tejto rady by som musel chodiť holý. Nedávno sa ma A. spýtala, kedy sa konečne zbavím tých kruhov pod očami. Ono je to celkom problém. Hneď ráno človek rozmýšľa nad stresom v robote, potom príde domov a robí okolo domu, večer sa snaží niečo privirobiť cez PC a chodí spať neskoro večer. To môžem mať v skrini aj najnovšiu kolekciu Dolce & Gabana, vrásky mi to nevyhladí...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďalšia možnosť je kombinovať luxusnejšie kúsky odevu s tými menej luxusnými alebo skombinovať niečo konzervatívne s niečím obľubeným výraznejším...

Keďže nie som taký bohatý, aby som si mohol dovoliť kupovať drahé luxusné veci, zostáva mi teda tá druhá možnosť. Skombinovať menej výrazné s niečím viditeľnejším, jasnejším.

A tak, keď niekedy pôjdete do spoločnosti a uvidíte tam niekoho v obyčajných nenápadných rifliach, sivom tričku, ale vo výrazných oranžových trenírkach... budem to ja. Pokojne ma oslovte, rád sa s vami o skúsenosti s módou podelím.

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  245
  •  | 
  • Páči sa:  2 151x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu