reklama

Cielená reklama

Dobrá vec je tá, že po tých rokoch, čo sa vyskytujem na internete a vyhľadávam a píšem, chodia mi do e-mailov reklamy a rôzne ponuky. Zlá vec je tá, že väčšinou tá cielená reklama necieli presne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Vraj to funguje takto. Vy niečo na internete vyhľadávate, o niečom diskutujete, napríklad na facebooku alebo cez gmail a už vás majú. Od tejto chvíle začnete dostávať do schránky ponuky produktov, ktoré potrebujete, alebo skôr tie, ktoré nepotrebujete...

Doteraz mi je záhadou, prečo mi kedysi dávno začali chodiť ponuky na viagru. Otravné boli ako vši a chodili v každú dennú a nočnú hodinu. Ponuku som nikdy nevyužil. Všetko má svoj čas...

Krátko potom, ako som v júli napísal na blog článok, ktorý sa volal Psychológ, začali mi do e-mailu prichádzať linky z jednej českej stránky venujúcej sa psychológii. Stránku som si pozrel. Jeden link si nechám. Pre istotu. Všetko má svoj čas...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No všetko vlastne nie. Vlasy mi začali vypadávať niekedy v dvadsaťpäťke. Všetci tvrdili, že od vojenskej čapice. Nikdy som na vojne nebol. Muselo to mať inú príčinu. Skúšal som všetko možné aj nemožné na ich záchranu, dokonca som písal aj Přemkovi do Receptáře nejen na neděli, lebo mi vraveli že padanie, mojich vlasov zastaví iba podlaha. Bohužiaľ, ani Přemek mi asi nevedel pomôcť. Nikdy sa mi neozval.

V čase, keď už bolo jasné, že vlasy nezachránim, začali mi chodiť e-maily, ktoré ponúkali pánsku kozmetiku. A šampóny, ktoré mi garantovali pevné vlasy bez lupín a výživu vlasových korienkov. No nekúp to...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už som myslel, že ma nedokáže prekvapiť nič. Minulý týždeň však dostala A. na e-mail ponuku na jeden preparát, ktorý by jej zaručil dlho trvajúcu erekciu a navyše tvrdú ako skala. Celkom ma to pobavilo. Na chvíľu. Potom ma napadla nepríjemná myšlienka a premkli ma obavy. Čo ak ten spam nepatril jej?

Musím sa jej spýtať, o čom vlastne s kamarátkami cez ten facebook debatí...

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  245
  •  | 
  • Páči sa:  2 151x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu