reklama

O maximálnom opovrhnutí...

Strašnejšie než ísť so ženou nakupovať nábytok je už len ísť nakupovať nábytok so ženou a jej mamkou. Aspoň som si to donedávna myslel. Takže keď sme zastavili pred jedným nemenovaným topoľčianskym obchodom s nábytkom, zvolil som taktiku bezhlavého úteku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

S notebookom a knihou v batohu som sa vybral do zasneženého a zmrznutého mesta. Nájsť podnik, v ktorom bude buď wi-fi alebo len stôl, na ktorý sa bude dať rozložiť kniha. Našiel som ten druhý. Zahúlený, začmudený, ale bolo v ňom teplo. V rohu hulákal televízor, pred televízorom hulákali štamgasti. Revali niečo ako nóóó, vystréél, góóól, kúúrva a tak podobne. Atmosféra na čítanie ako stvorená. Rozhodlo to teplo...

Kúpil som si pivo, sadol si k špinavému stolu pri radiátore pod sliepňajúcu žiarovku a na kolená položil knihu. Na stôl som si ju položiť netrúfol. Pomaly som čítal a usrkával z piva. Fakt pomaly. Keď raz pustíte na nákupy ženu so svokrou, uvidíte, že máte veľa času pre seba a niet sa kam ponáhľať. Dopil som a objednal ďalšie. Krčmár mi ho priniesol, postavil na stôl a zahral sa na Kolesíka. Povedal: "Tss, tss, tss, to som ešte nevidel, v krčme pri pive a číta knihu."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V jeho slovách bolo všetko opovrhnutie sveta. Až mi to pivo zosladlo. Poobzeral som sa okolo seba, ale nenašiel som ani Playboy, ani Tabu a dokonca ani Nový Čas. Popravde, ani neviem, čo sa v takej krčme číta a či vôbec niečo. Dočítal som teda kapitolu, dopil pivo a vyšiel do tej pľuhy. To biele svinstvo furt padalo na hlavu a ja som uvažoval, či nebolo hodnejšie ísť radšej na tie nákupy...

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  245
  •  | 
  • Páči sa:  2 151x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu