reklama

O depresívnom psovi a mŕtvej mačke

Beny mal asi depresiu. Nežral, nebehal, nevrtel chvostom, a dokonca ani neoblizoval návštevy. Maximálne zdvihol hlavu zo zeme a otvoril jedno oko. V telke som videl, že kdesi v zahraničí majitelia svojim psom kupujú zmrzliny a kuracie koláčiky. A aby boli ich miláčikovia šťastní a spokojní, nekupujú im len pískacie loptičky a kostičky ale aj macíkov, bábiky a iné hračky. Vraj dostanú chuť žiť a zlepší sa im psychický stav. Keď to nepomôže, zaplatia psychológa. Vyrazil som teda do mesta. Vari je náš Beny o niečo horší pes ako tie americké...?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Nakúpil som všetko možné aj nemožné. Granuly v tvare autíčok, kostičky s príchuťou kuraťa, prasaťa i teľaťa. Pískacie i svietiace loptičky i chrumkavé aportovacie paličky. Dokonca som zohnal Barbie a Kena. Barbie s príchuťou husi a Ken mal príchuť hovädzieho. Minul som na to celú výplatu a dúfal, že to zaberie a Beny sa konečne začne správať ako dospelý psychicky vyrovnaný pes.

Všetko som mu to porozhadzoval a rozmiestnil po dvorčeku. Ani ho nehlo. Ukazoval som mu tie blikajúce gule a skákal po loptičkách, aby pískali. Nič. Už značne mrzutý som ho trafil bravčovým kolenom do hlavy. Iba otvoril oko...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neskôr som sa dozvedel, že to nakoniec predsa len zabralo. Náš pes je na tom opäť psychicky dobre. Zožral všetky granuly, rozhrýzol aportovacie paličky, Barbine odhryzol hlavu, Kenovi pravú nohu, ľavú ruku a pipíka. Hoci s tým pipíkom som si nie celkom istý, nevšimol som si, či ho vôbec mal. Okrem toho svokrovi zadrhol dve sliepky a svokre zahrdúsil mačku...

Svokor je v poriadku. Sliepky ošklbal, uvaril a kŕmi nimi Benyho. Svokra je na tom psychicky o poznanie horšie. Muro, britský modrý kocúr, bol jej miláčik.

A tak behám opäť po meste a zháňam niečo na depresiu...

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  249
  •  | 
  • Páči sa:  2 379x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu