reklama

Priority

Peniaze nie sú dôležité, povedal kedysi ktosi múdry a potvrdí vám to každý, kto peniaze má a komu nechýbajú. Život je otázkou priorít, povedal kedysi ktosi iný múdry, ďalší natočil okolo tohto sloganu reklamu, až  zľudovel... Priority môžu byť rôzne. Zasadiť strom, postaviť dom, splodiť dieťa, rajdovať po nákupoch alebo si dať o 7 ráno pred Jednotou pri -5 stupňoch chladenú desinu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

XY sa v Našej ulici objavil nečakane a je tu už rok. Nikto nevie, odkiaľ prišiel, zrazu tu však bol a začal obyčajným ručným kladivom búrať starý dom v susedstve. Každú sobotu ráno, keď idem z obchodu, on ide na pivo. Každú sobotu, keď ja robím okolo domu, on 3- až 4-krát denne prechádza okolo nás a ide na pivo. Každú sobotu večer, keď upratujem náradie, on ide, ako inak, na pivo. V zásade je častejšie na pive, ako je ho vidno s tým kladivom. Možno preto je tu tak dlho...

Nedávno som sa prevesený cez plot rozprával s R. On je úplný opak XY. Na Našej ulici sa nezjavil len tak, býva tu už dávno. Jeho prioritou je rodina a práca. Aspoň sa to tak javí a asi to tak aj bude. Kedykoľvek sa ho snažím zavolať na jedno čapované, má buď prácu alebo sa venuje rodine, alebo prípadne má prácu a aj sa súčasne venuje rodine...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vtedy som ho na čapáka nevolal. Riešili sme naše plány do veľmi krátkej budúcnosti. Okolo išiel XY a pridal sa k debate.

"Potreboval by som dorobiť plot, ale asi mi nevystačia peniaze," vravím.
"Chcel by som dokončiť dom, ale už na to nemám" povedal R.
"Dal by som si pivo, ale už som prepil všetky peniaze, čo som mal," povedal XY a smutne sa pobral smerom k búraciemu kladivu...

Život je skutočne otázkou priorít. Smola je len, že väčšinou i tie najmenšie priority závisia od tých nedôležitých peňazí. Alebo ako sa vraví: o peniaze ide vždy až v prvom rade...

Marian Letko

Marian Letko

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  249
  •  | 
  • Páči sa:  2 379x

Život je nekompromisný, splní nám obavy i sny. Tak pozor na to čo chceme, lebo tu kašu si zjeme. (HzM) Ya BastaVytvorte si svoju vizitku Zoznam autorových rubrík:  FikciašportFotocestou necestoustava sahlboke uvahySvet podľa MaroškapolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu